Thursday, June 01, 2006

evde oturan neden olur

ben aslinda soyle demistim, evde oturan olur, aslinda ben dememistim cingenelrin yerlesik olmayan kulturlerinden (yerlesik hayatlari olmadiklari icin) elimizde kalan tek atasozleri, ben bunu gezme tozma ve sokak supurgeligi isini basariyla ifa ettigim icin kendime yakistirmistim ve hala da yakistirmisimdir yani bana yakisir, gezmek hali ustumde $ik durur, rugzardan dagilan saclar, gezmekten bitap dusmus herhangi biryerlere sizma hali ve akabinde gelen uykuya karsi eller yukari savunmasizlik hali, sonra hadi daha yetmedi diye aksamina kadar anasini aglatma halleri, (gezmenin kendi icinde cesitlilige ayrilan halleri yalin hali pek benim ilgilendigim hali olmuyor) bu arada yenik dusen gezme partnerlerine karsilik yeni partnerler edinip bu eylemliligi devam ettirme cabasi ve azmi...
bilenler bilir ben gezdikce acilan, gezmelere doymayan bir varligim ole acayip bisii yani hani yoruldum da accik durayimgillerden degilim. gezdim ama yetmezgillerdenim bunda babamin surgun hayatinin etkisi buyuk (surgun dedigimiz o prangalilardan degil, devletin cok sevdigi memuruna reva gordugu turden)... uzun sure bir yerde kalamiyorum, kalmak mecburiyetindeysem de eger ivedi az kalmaya ozen gosteriyorum, slklntiliyim ustlerinize afiyet...
bittii.

5 comments:

nu'n said...

valla sibocan, hangi çılgın bu gidişe bir dur deme gafletinde bulunurmuş şaşarıım. daaa ne diyiim :PPPP

eee uganda'ya yolculuk ne zaman konargöçerpikniktüpüüüm.....

hephercokhic said...

evde oturan ölür adlı yazarımız seni çingenlerden aldık geyiğinin gerçek hayata yansımış halidir.çünkü şahsen diğer aile fertlerini de tanırım. hiç birisi arkasında akıncıların atlıları varmış gibi hagayret kaçanzi dolaşmazlar.

nu'n said...

sibocan, yepisyeni blogumuzdaki üyeliğini aktive etmeyecek misin kuuuuuuzuuum? hadi seni bekliyoruuuz, 9:8'lik melodilerimiz bilem varrrr:))

www.incircekirdeğinidoldurmaz.blogspot.com

ohh ohh!!! yandan adacııım, yandaaan!!!!:PP

nu'n said...

hay ben yaa.... "ğ" diil tabiikünne. çok ayıpladım kendimiii, çık çıkladım hatta hatta!!!

su said...

yaaaaa