Wednesday, January 31, 2007

SİYAH, KARANLIK, KANLI ELLERİ VARDI ONLARIN!!!!



"DERİN" Sİyahtılar Karanlıktılar Kanlıydı Elleri
O Ellerle kana buladılar...
Bir Ülkede karanfillerle karşılanıyorsa katiller ve kahraman oluyorsa
Akşlanıyorsa ve kanla besleniyorlarsa
nefretle büyütüyorlarsa ezberlerini
Ben yokum ve bu hainlikse
Ben vatan hainiyim....
Ben bu coğrafyayı başka seviyorsam ve onalrın sevgi değirmeninde öğütmüyorsam bu yüzden hainsem
evet ben vatan hainiyim
Utanıyorum
bir atmosferden soluduğumuz havadan, beslendiğimiz topraktan...
ne yazık ki bilmedikelri bişii var toprak kanla beslenmez ve soluduğumuz hava kurşunlarla kirlenir.
"Barışamadık"
ne kendimizle, ne yanımızdakiyle ne önüüzdekiyle ne sağımızdakiyle ne de solumuzdakiyle
kustuklarımız safralarımız ne cı ki kusa kusa bitiremedik.
Utanıyorum
içimizdeki pisliklerden, iflah olmaz nefretlerinden ve iflah olmaz cehaletlerinden..
bugn hala kabulse kurtlar o vadilerinde
uluma sesleri, bir türküyse bu yığının dilinde
ben vatan hainiyim.....
"Bütün insanları dostun bil kardeşin bil kızım
Sevincin ürünüdür inan nefretin değil kızım
zulmün önünde dimdik tut onurunu nefretin önünde eğil kızım"dedi babam bana
bu yüzden de hainsem varsın olayım, bu kadar insan bu yüzden hain ilan edilip hedef oldularsa varsın olalım.....

KARANLIKLAR GAYRİMEŞRU ÇOCUKLARINI ÇOĞALTTIKÇA, BU SERZENİŞ SÜRECEK VE YOLLAR UZAYACAK...!!!!

4 comments:

nu'n said...

canım, söylenenin ya da yazılanın mabad yöresinden anlaşıldığı bir coğrafyada nefes alıyorsan eğer, nefesin kaleminin ya da kelimenin altında sonaerebiliyor ne acı ki.

hele bir de dilin ve kalemin sivriyse katlin daha bir vacip oluyor.

ancak atlanan birşey var ki; bir kalemin kırılması, bir sesin susturulması daha daha derin bir karanlıkta, akıtılan kanda boğacak kardeş katilini.

su said...

şimdi şöyle diyelim, derindi kkaranlıktı ama görüyoruz ki ne derin ne de karanlıklar, o kadar aşikar ve o kadar yüzsüzler ki ve o kadar kabullenilmişler ki, parmak atmadan boğazlara, kusmadan yani, sindirilmişler... isteyen götünden isteyen başından isteyen en umum yerinden anlasın, isteyen istediği gibiçevirsin tarihin kanlı sayfalarını ne kadar inakr edeceğiz, bu kadar pisiliğin içinde temiz çok şy var ama gösterilen pisliklerden, üstümüze bulaşmasın diye kaçarken, kıçımıza vuran topuklarımızın orda bıraktığı izi göremiyoruz, işte odur ki temiz olan ve kafatasının içinde birkaç hücresi de olsa çalışan aklıbaliler de var...
sevgiler saygılar:)

nu'n said...

bak kızım çemkiresimi getiriyosun, elimin ayarı kaçıyo sora.

uNut said...

sefkiler saykılar aplaçım...