Tuesday, June 12, 2007

İ S T İ K B A L M A R Ş I 1

Korkma olmaz bişey sende bu irade oldukça
Sönmez buzdolabının ışığı arıza olmadıkça
O senin payına düşen, pasta börek poaça
O da senin bu da senin hepsi senindir ancak

Yapma kurban olayım spor diyet derken kendine eziyet
Ye pişir, aşır taşır olsun afiyet
Sonra okuma "su içsem yarıyor" diye lanet
Hakkındır yiyecen tabi, yemektedir asıl marifet

Ben ezelden beridir tombuldum tombul yaşarım
Hangi çılgın mutfağıma kilit vuracakmış şaşarm
Kükremiş sel gibiyim, kayberim kendimi üstünden aşarım
Düştümü Şekerim tansiyonum, köşedeki bakkala koşarım

Mabadımın dört yanı olmuşsa hamurdan duvar
Benim o mabada sebep iştahım var
Onların kalorisi varsa yerim yapmam ar
Nolmuş yani beni almazsan yar

NOT: HER HAKKI SAKLIDIR, ÖZÜME AİTTİR, YARIN ÖBÜR GÜN YOK BEN YAZMIŞTIM BENİMDİ OLMASIN,
Sibel SSular

2 comments:

nu'n said...

dehşetttt!!! ülen sen çok yaşa yafff...

etki alanı said...

Çocuklarım mutfağıma kilit vuruyorlar.
Anne gece kalkıp fare konumuna girip,tırtıklayınca ...
İşe yarıyor
Tavsiye edilir.
Bu uyumlu yazın için tebrikler.
Tütü