Saturday, January 28, 2006

o nun gözleri...

çok özlüyorum
bir çift göz, 7 yıllık muhabbet
ben bir çift gözü 7 yıldır tanıyorum
7 yıldır keşifteyim
en sonunda buldum
çizgi film kahramanı gözleri
masum, ışıltılı ve muzur
zaman zaman kocaman olan
zaman zaman küçücük kalan
anlayan bir kadın
bilmeyen bir kız çocuğu
zaman zamn kızan
zaman zaman tek bir bakışla içine sızan
çok zaman seven
ve her zaman yanımda olacak olan
adından gelen bir keramet
ışığına giden....


merak ediyordun ya işte bu ve bundan daha fazlasısın kelimelerimi kaybettim, yoksa yazcak çok şey var...

2 comments:

uNut said...

gizemli gizemli şeyler....
şimdi yazdıın apla okudu ama bis bi mok annamadık..o saman nie yasıon karrrrrdeşşim yaaaafffff....

su said...

senin birşey annaman gerekmiii, kamuya açık blog demek herkes her moku annaycak demek deil, bazen böledir, msj yollarsın yerine gider, tam yumutsun haaa