Sunday, October 08, 2006

dişlerimin hepsini çektirsem genç görünür müyüm acaba???

**dişçilerden nefret etmeme sebep olacak şahane 2 gün geçiriyorum, bir sebeb bir sonuca bu kadar uyar bir sonuç bir sebebe bu kadar mı yakışır... sağ tarafım, küçük bölge olmadığı için taraf diyorum çünkü damağımla başlayan ağrı yanağıma, yanağımla süren ağrı tüm kısmıma yayıldı ve kısmifelç dedikleri bu olsa gerek, aynaya baktığımda aynadaki yansımama ait olan görüntü tv yayınının siyah beyaz dönemini aratmayacak kadar renk yoksunu, zaten bir müddettir sıkıldığım yetmiyormuş gibi bu anlamsız ağrı da ek olarak canlı tuttu psikolojik gerginliğimi ve sonuc olarak hem psikolojik hem biyolojik hem de fizyolojik olarak gömütüm sevgilerrrrrr
*** bari bişeyler iyi gitse şu son zamanlardaki yaşadıklarımda, neşeli ol ki genç kalasın ne anlamlı bir velet şarkısıymış ama neşeli olacak bişii bulanlara tabi..
****bu yazılanlara, bana akıl ve yol göstermek babında comment yazacak olanlara yasal bir uyarım var sakın haaa!

4 comments:

hephercokhic said...

geçmiş olsun şekerparem:) Nülifer Hatun tadında sesleneyim istedim. (bakınız "hacivatla karagöz neden öldürüldü")

su said...

varolsun yoldaşlar (bakınız vizontele Tuuba)

nu'n said...

ahh canikom ahh çok derinden yaralıyım bu diş hekimleri konusunda bendeniz de. kendileriyle ilk tanışıklığım taa süt dişlerimin değişme dönemine tekabül eder ki, zannımca çok ordotontisti mesleğine küstürmüşümdür. namım çapa tıp fakültesinde almış yürümüştür. yıllar sonra olumsuz yargılarımı değiştirmek maksadıyla şahsıma yakınlık duyan bir hekim namzetiylen gerçekleştirdiğim sosyal aktivasyonlar da ne yasık kı daha bi uzaklaştırmıştır bilir misin sibom?

Anonymous said...

Neşeli olmakla genç kalındığı koca bir yalan güzelim, tecrübeyle söylüyom o yüzden sen kendine mümkün olduğunca iyi davran Ankaradan kocaman öptüm.