Sunday, October 01, 2006

hikayeler anlatıldı...:)

ağustos böceğine olmuş, dötü donmuş ölmüş, öyle mi, ya da açılıktan:) vay be hiç haberimiz yok, böyle mi oluyor yani pandispanyanın üstüne krema sürünce halloluyor mu, ağustos böceğinin yıllarca 0- 12 yaş veletler tarafından aşağılanması yetmiyormuş gibi, bunun zorunuluğu boğuyor avustos böceeni, işte kendisi bu yüzden öldü, onun evi ve yeterince yiyeceği vardı da bir anlayanı yoktu, ben kendisinin insan kılığındaki temsilcisi olurum çünkü ben onu çok iyi anlıyorum, çalgıcılığın 5 para etmediği dönemde yaşadıysa suçu neydi allaşkına, türlü yavşaklıklarla zorbaca bize dayatılan pop hop top zırvalarını sittir edip kendisini tek başına sanatına verdiyse fena mı oldu, hayır kimileri sanatçı doğarmış o bunu farkedip böyle yaşadıysa bize, o hep söylenen üçüncünün hakkına düşeni, yapmak düşmez mi? ayrıca karınca çalışkandı çoğumuza göre ama sonuç nedir karınca sorarımm sana ne geçti eline, neyin var kuru dötünden başka, patron zengin etme sanatını başarıyla ifa ettin de ne oldu, cepler doldu ya senin cepte delik mi vardı bişii göremedik, masalın sonunda avustos böceenin ne oldunu biliyoz da seninle ilgili pek bilgiye ulaşamadık, mutlumuydun, o avustos böceenii kapı dışarı ettin ve yıllardır çeşitli veletlere örnek olacam diye onu kötü bellettin de ne oldu, sanatsız kalmış bir milletin bilmem hangi damarını kibirinle, kıskançlık tohumlarınla tıkadın da ne oldu, bak kendimize gelemedik, beynimizin ırzına geçiyorlar, duyularımızın duygusuyla ve algısıyla oynuyorlar kılın kıpırdamıyo, karıncaaa karnı kasılacaaa. mutlumusunnnn? olsan da olmasan da hayat damarlarımızdan birini kestin şimdi neyi değiştirebilin karınca kararınca senin yüzünden malum yaşdönümüm bir hata ile geçmiş, avustos böceee ne kadar önemli olduğunu anlıyorum, estetik önemli anlıyorum...
şimdi U2 nun"sunday bloody sunday" şarkısını işgüzar karıncalara armağan ediyorum, avustos böcee bilgeliğiyleee çünkü avustos böcee karıncaya kin gütmemiştir olsaydı bilirdik, lafontenden alırdık haberleri kendisi dedikoduyan bir şahsiyetti gerçi avustos böcaa medyatik değil nevrotik olmayı seçti, medyatik ve erotik olacağına deliliğe verip yaşar giderdi işte
üzgünüz avustos böceeee o şapşal 0-12 yaş grubu ve daha trajik olanı onlara bunuı böyle anlatan ... yaş grubu insanoğlu için üzgünüz

7 comments:

su said...

aslında amacım sadece kendimi avustos böcee gibi hissetip, yarın çalışacak karıncalara u2dan "sunday bloody sunday" şarkısını armağan edip postu bitirmekti, ama hikayeyi hatırlayınca ve karıncaların haksız ünlerini anımsayınca sinirlerim boşalıverdi ve amacımdan saptım..
kahrolsun karıncalar yaşasın avustos böcenin direnişi

Anonymous said...

yaşasın avustos böcenin direnişi

su said...

çok eğlencik oldum gece gece, bi başıma, alem bir insanım yahu, avustos böceele 1 ufak açtık karıncaya selam olsun

nu'n said...

ceng edme sibom sevüş:)

ya da şöle diyim; salla servi revanım karıncayı, galk gızz gidüverelim sadabada..:P

Nilgun said...

Ya yapma sebelim ya. Bende cocuklarima hep bu masali ornek verdim(ozellikle buyuk ogluma,sabahlari kalkmak istemediginde)yillarca bosa dil doktuk desene,ben zirzir kafami sisiren bu bocegin hic sanatci kisiligini gorememisim ya!Ne biliim besteleri beni acmadi herhal ne o canim zirzir! Karincada ondan kiziyo zaten, bende ses yok,sanatci ruhu yok (Kahya Yahya hesabi)calisiyom oda calissin deyu

su said...

yahu nilgüncüm, belki senin büyük oğlunda bir sanatçı kişilik, ama karınca olmamak lazım derim ben yine de avustos böceeni hadi tasvip etmedik ama karınca bir güruh kendimizi onun kibirinden uzak tutalım derim ben...
beni mi dövcekler seni dövcekler...

Nilgun said...

Valla oyle zaten,hep beni dovuyolar.Niye ama bende zengin cocuguyum,bende nisantasi cocuguyum! Ahhh olmiya boyle ama!