Saturday, December 30, 2006

para? ne ki unuttum

yeni bir yıla giriyoruz, annem hep dua ederdi allam herkese ver bize de ver, ben de dua ediyom, allam herkese ver de bize daha çok verr.
sayısaldan para çıksa diye ümit ederdim ama ben sayısal oynamadım, yeni yıl ikramiyesi bize çıksa diyom ama biletim yok...
para? ne ki unuttum:)))
çok acıklı bir post oldu ama yoooooo, acinin rüzgarı mı bu? hayır artık incinmiyorum, pandispanyanın arasına krema sürülünce, oluyo öyle mi, iç haberimiz yokkkkk!!!!

2 comments:

Nilgun said...

Olmiya yavriim, pandispanyanin arasina krema surunce para olmiya, daha cok calismalisin, butun kisa yoldan nasil zengun olunur kitablarini okumalisin bu konudaki filmleri seyretmelisin, gazte arsivlerinden uckagit haberlerini bulmalisin, hadi bakiim kolay gelsin, optum seni.

su said...

hayalalerim yıkıliiiii