Thursday, August 10, 2006

köprü, yol, mesafe ve uçurum


ne çok yol var, köprüler uzun yolların tesellisi gibi, bir köprüyü geçince kalanların hesabından bir teselli çıkar,uzak dediğin bu köprüyle kısalır.benim ona onun bana köprüleri var, ben sevmeye başladım bu yolculuğu,özgürlük olmasa da adının anlamı, kırmızı özgürleşmeye gebe değil mi... (şubat 2006)...

köprüleri geçtik, bizi yaklaştıran (yaklaştırdığını düşündüğüm) yollar, büyük bir uçurum olmuştu, bizi bizden uzaklaştıran, ben köprüleri geçtim ama benim her geçişim sana eklenen mesafelere dönüştü, benim eksilttiğim o yollar sende çoğaldı, tam yaklaştım derken bir adımımda farkettim o uçurumu, uzun yolların tesellisi olduğuna inandığım köprülerse çoktan yıkılmışlar... bir köprüyü geçince kalanların hesabından matematik sınıfta kalıyor, artık hesap yok, sen ... ben ...

(Ağustos 2006)

h ş ç k l

2 comments:

hephercokhic said...

geçtiğin o yollar ve köprülerde gördüklerin, yeni yollar ve köprüler inşa ettirmek için hep cebinde olacak...

nu'n said...

Sokaklar geçiyorum sızım hüznüm gölgem benim
Caddeler aşıyorum göz yaşlarım en sessiz benim
Asılsız çarelerle yürüyorum işte böyle
Zamanı geriye çeviririm diye
Acılar yaşıyorum kavuşmak bedeliyle
Bekliyor biliyorum az ötemde sessizce
-----------------------------------
sen yine bana bakma sibo, defet beni başından!
dümdüz git sonra arkana da zamanı gelinceye kadar bakmadan....
nasıl olsa arkanda bıraktıkların her daim önündeki yola köprüler kuracak....
sssss:))