Monday, December 26, 2005

Haftasonu yorgunluğu

Gittim geldim gezdim gördüm...Bana kalan bir bütün yorgunluk... Yakın olsa da gidilen yer yorulmamanın garantisi yok işte hele ki sabahsa yapılan dönüş ki hele bir saat otobüs beklediysen soğukta... Söylenecek herşey de söylendi aslında... Bir sinema keser bir de bira dedik filme arkasından da ziftlenmeye gittik yorgunluk bir milyon oldu. Şimdi de uyku keser diyorum... Aslında yorgunluğu en iyi duru kese ama onu orda bıraktım son öpücüğünün yeri ise hala kurumadı:)

6 comments:

uNut said...

duru duru duru....
kızım şu öpcüü kurumayacak adamlar nerdeeeeeeeeeeeeee??????????

uNut said...

aloooooo...

uNut said...

duydun mu?.......

uNut said...

hehe...

su said...

duydum ama duymazdan geliyorum bazen birileri herşeye ve herkese bedel olabiliyor nedense bu da öylesinden. senin olmadığı için anlayamazsın sen bikere... duru duru ve duru....

hephercokhic said...

bırak şimdi optü möptü basbayağı yalamış seni kızım kurumadığına göre saatlerce:)